Nitter & lister.

Ting jeg ikke forstår:

– Når de i ‘morgen P3’ siger, at næste års mode for mænd er hawaiiskjorter. Og bade-speedos.

– Modeblogs med små tynde piger der står med kalveknæ og fødderne vendt indad. Er det sexet ??

– At jeg på mit hverdagsbudget har lavet en regnefejl på 1000 kr. Til den forkerte vej.

– At min lejlighed ikke er bedre lyd-isoleret.

– At jeg fuldstændig glemmer alt om at ryge, når jeg er sammen med ‘manden-med-de-gode-arme’.

– At jeg rent faktisk lavede en virkelig god tzaziki igår, og lidt sidder og overvejer at spise resten af det som en lille delikat dessert her efter mine havregryn.

– At jeg generelt bare synes at jeg er utrolig heldig, at have verdens bedste mennesker i mit liv. Intet mindre.

– At jehovas vidner ringede på min dør igår, og begyndte at snakke om krig og kærlighed. Og ikke ville gå igen, selvom jeg sagde jeg havde oplevet begge dele, omend i en mere overført betydning. Fik dem dog til at gå, da jeg sagde at jeg bare ikke gad dem – og at de måtte finde andre at stå og smile så saligt til.

– At jeg tilsyneladende har fundet et hausfrau-gen frem igen, og kan stå i mit køkkenvindue og glædes over synet af vasketøj på snoren udenfor.

– Oliven. Forstår dem ikke. Kan virkelig VIRKELIG ikke lide smagen.

 

2 comments
  1. Rikke said:

    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig her. Jeg fatter det heller ikke😉

  2. Du är bäst! :)))
    Jag kan inte heller lära mig att tycka om oliver!!! Skönt med någon fler. Olivolja är okej. Men inte oliver…! Gillar inte heller rädisor eller minimajs.🙂 Däremot vanig majs.
    Onödigt vetande:)
    Tsatsiki till efterrätt är helt okej! Igår beundrade en konstnär dina tavlor. Hon var helt fascinerad över idén att sy på blomstertryck.🙂
    Nu ska jag försöka hitta hit lite oftare. Saknar dig. Du är så FRISK och GLAD och härlig!!! :)))

Skriv et svar

