Agurketid, lavvande, prutter & almen dannelse.

Jeg burde jo skrive noget.

 

Seriøst. Bloggen ligger henne i et hjørne og støver til. Min FB-profil forbliver Uopdateret. Mine mails bliver ikke besvaret, og mine smsér forsvinder ude i cyber et-eller-andet-sted.

 

Jeg er SÅ meget ikke til stede i den virtuelle verden, men til gengæld er jeg bare SÅ meget ‘på’, henne i virkeligheden og hverdagen.

Jeg skal nok komme igen. Jeg véd jo godt, at behovet for at råbe røv og fnise henrykt på tryk ikke forsvinder. Jeg véd godt, at jeg købte noget stof fordi jeg havde et konkret projekt i tankerne . Og jeg skal også nok få det syet… på et tidspunkt. Jeg ved også godt jeg begyndte at strikke, men det løber jo ingen steder vel. Og jeg ved godt, det ikke nytter noget at man ser film imens man i virkeligheden sover, eller at man ikke er særlig flatterende når man afslører sine grimmer vaner. Jeg ved godt, at jeg kunne fortælle en ellers en virkelig sjov historie om en dværg, som måske er en hobbit. Eller jeg kunne erkende at jeg bare ER pinlig og skrige af grine over mig selv, her i æteren.

 

Men det er fuldstændig ligegyldigt.

 

Helt og aldeles ligegyldigt, for lige NU har jeg drønende travlt med at bare vrinske henrykt, og vride mine hjerneceller i eufori over at sådan ca alt er anderledes.

Nemlig.

 

1 comment
  1. Det er altså også bedre at være til stede i virkeligheden end på nettet!🙂

Skriv et svar

