Plads.

Her ér bare ikke meget plads vel. Og når vi bare er Andrea og jeg, er det fint med det lille runde sofabord til diverse måltider. Bare os to, som det har været det i et år nu. Nemt at sidde ved. Nemt at nå hinanden mentalt. Og (jeg indrømmer det gerne) nemt at spise ved, når man bare gerne vil se tv imens. Men efterhånden som ‘manden-med-de-gode-arme’, er her oftere og mere – så bliver det lidt trangt. Tæt er godt, men når det halve af det der skulle stå på bordet pludselig står på gulvet, bliver det selv for mig, en anelse for improviseret.

Og jeg hár jo et spisebord. Fandt det i Den Blå Avis på et tidspunkt, kørte til KBH efter det, malede det, og stillede det klappet sammen i et hjørne. For… her ér virkelig ikke meget plads.

Men det er der så alligevel – og man kunne fristes til at kaste den gode gamle, ‘hvor der er hjerterum, er der husrum’….

 

 

 

 

 

 

 

Beklager billedspam – det er bare SÅ længe siden jeg sidst har kravlet rundt på gulvet med kameraet og leget interiørblogger… Måske man skulle prøve det lidt igen, faktisk ret sjovt.

 

Hvis jeg stadig har læsere på bloggen, kunne jeg tænke mig at høre – hvad vil i egentlig gerne se / læse her på bloggen ?

9 comments
  1. Hulemor said:

    Du har i hvert fald mig – og garanteret mange andre. Jeg vil gerne læse mere om det, du i forvejen skriver om. En god blandet pose. Bliv bare ved sådan, jeg hænger i hvert fald på..

  2. Den aspargesstage er da bare for skøn! Hvor stammer den fra?

    • Hej🙂 Den hedder så vidt jeg husker ‘grass’, og er fra Norman Copenhagen. Fåes i flere varianter, og kan også bruges til en lille vase.

  3. Helle said:

    Jeg kigger ind fra tid til anden, syntes det er hyggeligt :o)

  4. Trine said:

    Århhh… den lejlighed, altså! Suk!

  5. Åshild said:

    Du skriver så morsomt og frekt og herlig om livets ups and downs, jeg kan kjenne meg igjen i mange situasjoner.. alene som deg med en liten pige,. og møtet ditt med han med de stærke armer gir oss andre håp – så skriv om det som faller deg inn.. det er en fryd å følge deg på veien!

    • Hej Åshild. Jeg blev utrolig glad for din kommentar. Hvor er det dejligt, at jeg kan give håb, det er faktisk ret stort !
      Håber du også har det godt med din lille pige – Kram Maria

  6. Anette said:

    Jep, I’m still here. Der skal bare være mere af dig. Dine kreaindslag og interiør indlæg er savnede, men jeg nyder samtidig at læse om livet med Andrea, om kærligheden og livet i al almindelighed!

  7. bare wunderbar said:

    Bare dine sjove fortællinger om livet i det hele taget, og selvfølgeligt gode indretnings sager…😉

Skriv et svar

