IKKE !!!! DIY.

Nåmen…

Så sagde vi lige, at jeg spurgte på min blog hvad i egentlig gerne ville se / læse mere om. Og nogle svarede at de da egentlig gerne ville se lidt mere krea. Sådan ala ‘gør-det-selv, eller så populært sagt, D.I.Y-projekter – tænkte jeg.

Og så sagde vi lige, at jeg skulle til fest. Og i byen. Med ham der med-de-gode-armes venner. Som i, at jeg skulle møde dem. For første gang. Und alles.

Og dét i sig selv, er så sindssygt skræmmende, for man ved jo ligesom godt de allerede inden man træder ind af døren, hár snakket. Om hvad jeg nu er for én ikk. Og selvfølgelig ved man jo også godt, at de HAR tjekket hvem man er på FB – indrøm det bare, jeg gør det da selv når jeg skal møde nye mennesker. Så spændingen var faktisk pænt høj fra min side.

Og så var de rigtig søde. Helt vildt søde faktisk. Og det var vildt hyggeligt, og sjovt, og alt det der hejs. Og jeg var virkelig i mit es. Følte mig næsten ikke fremmed, og hørte faktisk også at de sagde til ham-med-de-lækre-arme at jeg er sød. Og jeg hverken væltede øl udover mig selv eller andre, eller stoppede kjolen ned i trusserne efter toiletbesøg. Så der var virkelig lagt op til succesfaktor, og jeg var ligesom – wooow, feel the floooow. Vi tog på bar, karooke-en-af-slagsen. Og jeg sang IKKE, for nu ikke ødelægge den gode stemning vel.

Og SÅ skete det. Det der ikke skal ske, og det som gør at man føler sig lille og pinlig, og virkelig VIRKELIG dum.

Værsgo. Her er D.I.Y som jeg på det kraftigste anbefaler man IKKE gør.

IKKE fald over dine egne fødder og klask hovedet i fliserne. Og når du i virkeligheden lidt går og savner det der med at sy, så IKKE sørg for at en natkirurg skal gøre det i dit øjenbryn uden bedøvelse. Og er du typen der tror du skal dø når du har kvalme og er svimmel, så LAD VÆRE MED at få hjernerystelse.

(bonusinformation – manden-med-de-gode-arme er virkelig god til at holde i hånden når man er på skadestuen. Hans venner kan stadig godt lide mig. OG han har maaange flere venner jeg slet ikke har mødt endnu. Shit mand)

10 comments
  1. Åh nej! Hvor uheldig kan man være? God bedring herfra!🙂

  2. Åshild said:

    aj aj For et førsteinntrykk.. God bedring ; )

  3. Man må sige at du faldt for hans venner :o)
    God bedring

  4. Anette said:

    For filan Maria, det er bare en klassiker! Hi hi, den slags stunts har jeg vist også lavet et par stykker af. Det er sgu et skønt indlæg. Pyt med alt det kreative DIY osv. Vi vil ha ærlighed, pinligheder og dig! Forsigtigt kram

  5. Hulemor said:

    Åårhh nej for et øje! Stakkel. Men klart 12-tal for underholdningsværdi!!

  6. Aj, aj… stackars dig! Mycket underhållande dock att läsa om….😉

  7. Synne said:

    HJERNEBETÆNDELSE???!!!
    Jeg håber virkelig du i virkeligheden mente hjernerystelse og at den bare har fået dig til at skrive forkert!

    Knus og god bedring.

    • HAHAHAHAHAHAAAAA, ja for natan da ! Den retter jeg lige med det vuns – Tak Synne🙂

  8. henny said:

    God bedring til dig. SIkke et dumt uheld.

Skriv et svar

