Øhhh reklame ???

Jeg har lige opdatet en ting her på min blog, som jeg på INGEN måder forstår.

Hvis man læser indlægget her under, det med H&M. Så et stykke ned i min tekst, er ordet ‘meget’ farvet grønt og indehoder et link til noget med noget rejse – tror jeg. MEN !!! Jeg har ikke lavet det link, jeg VED ikke hvad det er til, og jeg kan IKKE fjerne det ???

Det er skjult reklame, på min blog !!!

Hvordan fanden kan det ske ? Hvor kommer det fra ??

Jeg bliver faktisk lidt utryg over det, for hvordan i alverden er det sket ? Kan nogen gå ind ‘bagved’, i mit ‘maskinrum’ og lave links i mine tekster ?

Meget mærkeligt, og meget uhyggeligt faktisk.

Update ! Nu er linket pludselig  væk igen – meget mærkeligt ! Synes nu stadig det er mystisk. Til gengæld er det så dukket op igen i dette her indlæg ??? Jeg forstår det virkelig ikke !

3 comments
  1. Rikke said:

    What? Det er sgu da kreepy! Jeg går straks i CSI-mode og vender tilbage, så snart jeg er på sporet.

    Kh Rikke

  2. Jeg ser ikke nogle links, men tænker, at det måske kan være et tilføjelsesprogram i din browser, som laver løjer med dig?

  3. Morten said:

    Gætter på at du har slået Zamanta til i din skrivning og den har tilføjet links for dig. Prøv at gå ind og rediger indlægget igen, og se om der ikke er et link du kan fjerne der?

Skriv et svar

