Fredag.

I bunden af min taske ligger to små nussede og krøllede post-it lapper. Med efterhånden udfnidret håndskrift står der små stikord og der er fedtede skæve tegninger på. De to små post-its er min kreative hjerne nedfældet på papir. Det er idéer til ting jeg rent faktisk gerne vi lave / sy / kreere. Men lysten er aligevel ikke større end, at de fortsat ligger der i bunden af tasken, sammen med indkøbskvitteringer, huskesedler, tobaksfnuller, småmønter, og dirverse adet crap. Jeg har dog haft symaskinen fremme ved to enkelte anledninger. Den ene var da jeg skulle lappe min overbo´s bukser, og den anden da jeg skulle sy en løbegang i et stykke stof der blev til et improviseret gardin.

Pjat… har jo trods alt kun boet her et år, så måske var det på tide med et gardin på barnets værelse…

 

Et billede ??? Nej, det har jeg ikke taget – men måske en anden dag.

Så ehh… hej-hej, jeg er her altså.

1 comment
  1. Pernille said:

    Så er det ikke kun mig. Jeg har masser af planer og ideer, der involverer symaskinen.. jeg kan bare virkelig ikke finde syenergien frem🙂

Skriv et svar

