Klask !

Jeg har fået en hula-hop ring. Sådan en vældig smart én med vægt i og som skulle være både sjov at bruge, og samtidig modellere lidt på maveregionen.

I hvert fald gør den pænt nas at begynde at bruge, og jeg har hørt om at man kan blive helt blå rundt om maven i starten, fordi man jo egentlig får roterende tæsk mens man vrider sig i uskønne ligsom-sensuelle bevægelser…

Tsk tsk….

Og jeg gør det KUN når jeg er alene, for det er virkelig ingen der skal se mig stå dér vel. Med deller der flabrer, og en voldsom ukoordineret svingning i hofterne og nærmest spastisk ansigtsudtryk af koncentration.

 

…. Og apropo vægten i den dersens vææældig smart ring – den kan flække en storetånegl på langs.

1 comment
  1. Synne said:

    Auuuuuuuwwww *pust pust*.
    Man må lide for skønheden?

Skriv et svar

