Psssst !

Gider ikke skrive det vel, for det er jo åbenlyst. Bloggen ER død, besøgstallet raser ned, og jeg er så fraværende at en ost med skimmel er mere spændende at indstudere end Miss Fryd har været i måneder !

Så ehhh… Det springer vi lige over.

….

Jeg har været til tyrolerfest. På det der arbejde jeg har. Jeg havde en ualmindelig grim tyrolerkjole på. Og knæstrømper. Vi drak en hulens masse fadøl, en ordentlig røvfuld mokai, noget tequila, og en pæn bunke med ünderberg. Det var vældig sjovt, og jeg har nogle billeder der bestemt ikke egner sig til blogbrug. En af mine kolleger bed mig i højre røvballe, en anden viste trusser.

Manden med de gode arme hentede mig da jeg ikke rigtig kunne rumme mere, og jeg blev kørt hjem i hans seng hvor jeg gik omkuld som en strandet hval. (det er heldigt vi ER ovre det punkt hvor jeg ligsom er sådan en yndig lille feminin én hele tiden. Tror i øvrigt aldrig rigtig vi har været der).

 

Og det er også derfor ikk.

Der er en himmel til forskel fra de personalefester jeg var til, dengang jeg var det der andet sted. Der er ligsom ikke rigtig noget at råbe røv over. Mere. Det er sgu bare så godt, at jeg ikke har noget at skrive.

For hverdagen ROCKS !

2 comments
  1. Hulemor said:

    I så fald håber jeg, at din blog bliver ved at være lidt forsømt! Og jeg kender udmærket fornemmelsen af, at der melder sig langt flere blogtanker, når hverdagstandhjulet knirker. Fedt med det gode!

  2. Synne said:

    Alt det Hulemor skriver❤.

Skriv et svar

