Tænk sig !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er så ignorant !

Nu har jeg boet her i over et år Jeg har kørt / gået forbi skiltet det pegede derned en million gange. Jeg har endda undret mig, og tænkt over hvad der mon var dernede af grusvejen næsten lige så mange gange.

Men jeg har aldrig undersøgt det nærmere. Aldrig taget mig tid. Aldrig ladet nysgerrigheden sejre. Aldrig gjort andet, end det jeg plejer at gøre. Gå de samme veje jeg plejer at gå.

Samme samme samme.

 

Indtil idag. Da Jeg var ude at gå en solskinstur sammen med hende den lille mini-multi-snakker, og ‘Manden-med-de-gode-arme’.

Efterfølgende har jeg googlet mig frem til at det er dét her – det er. Og det ligger så faktisk nærmest i min baghave.

Tsk tsk….

1 comment
  1. Synne said:

    Det kan godt betale sig at, gå nye veje😀.

Skriv et svar

