Snikke-snakke, klikke-klakke.

Jeg har ferie.

Og jo. Ja.. Altså det der nye arbejde er jo forholdsvis nyt – men med ny hverdag, hvor jeg de fleste af dagene er væk hjemmefra 10 timer i træk, hvor der pludselig er et higende behov for madplaner og struktur (ingen af delene er ligesom helt blevet praktiseret endnu), hvor ALT på mit arbejde er nyt. Lige fra selve arbejdet, til atmosfæren, til det sociale (tænk sig, vi er sociale sammen i pauserne, vi taler ikke kun arbejde), og i det hele taget bare det at være ny, i en ny spændende arbejdshverdag – jamen.. Jeg er sgu træt, og ferie var hårdt tiltrængt for både Andrea og jeg.

Så vi bager brusebadsboller fra ‘krudtugler og kanelsnegle’ bogen. Vi har været i biografen og se smølferne i 3D (faktisk okay god,og klart en bedre måde at bruge 1½ time på, end dengang det var Peter Pedal og lign. vi så sammen der i biffen).

 

Jeg tusler rundt i strikkesokker og gamasjer, læser sjove striber, og strikker, og synes sådan helt beskedent sagt – AT DET ER FANTASTISK !

 

Hvem skulle have troet, at det kun er et år siden jeg stod og smadrede porcelæn i gamle køkkenskabe. Tsk tsk…

1 comment
  1. Irene said:

    Hei Maria!
    Lenge siden jeg har lagt ifra meg hilsen, tror nesten jeg slutta med det etter at jeg “dreit” meg ut med giftemålet ditt!!🙂
    Så bra at du har det fint for tiden. Kos deg med velfortjent ferie;)
    Du nærmer deg muligens alderen der vi trives i sofaen, med ullsokker,lys, te og håndarbeid!! ;)) hi,hi…
    Ha en fantastisk flott ferie videre🙂
    Ullsokklemmer fra -Irene-
    Ps! Savner disse fine skjørtene du sydde deg….

Skriv et svar

