Lørdags-lummer.

Suk.

Suuuuuk altså !

Jeg har allerede nævnt det lidt. Har lige ganske kort listet indenom emnet. Men gik ikke dybere ind i det, måske fordi det stadig er så nyt, og så sårbart.

Åhhh suk.

Men lørdag aften skete det. Det jeg bestemt ikke havde ventet. Ikke havde set komme. Det jeg på ingen måder var forberedt på, for hvis jeg var – havde jeg jo gjort mig klar.

Det startede som en strøtanke for efterhånden et par måneder siden. Jeg havde gjort mig et par praktiske forberedelser, dengang. Og i lørdags mærkede jeg så en lille bitte rislen i kroppen. En efterhånden forlængst glemt lyst. Den boblede og voksede, og jeg bare MÅTTE gøre noget ved den.

Manden-med-de-gode-arme og Andrea var dybt opslugte af et lego-bygnings-projekt på værelset, og jeg sad jo bare dér ligsom !

Så jeg gjorde det. Sgu !

Jeg listede ind i skabet efter mit fiiine eldrevne legetøj. Satte det nænsomt fra mig på bordet. Aede lige lidt på pedalen, som en kærkommen gammel ven der blev fundet frem efter måneders (og år) ignoreren. Satte igang.

 

Ohhh lykke. Jeg SYEDE igen. Jeg kréerede. Og fryd hvor var det dejligt, at SY. Igen.

3 comments
  1. Lisbeth said:

    Oh happy day;o) Tillykke med det!!

  2. Lotte said:

    Hæhæ, den var sød!

Skriv et svar

