Smølf.

Jeg var til julefrokost i fredags med arbejdet.

Det kunne jeg jo snildt skrive en masse om, men vil i stedet sumere op til, at det var fantstisk IKKE at holde julefrokost en tirsdag, IKKE at skulle betale gildet selv, og IKKE at snakke om arbejde til fest. (sådan var det nemlig i mit tidligere fag / arbejdsliv)

Hur-fucking-ra altså !

Igår var jeg ude og møde nogle nye mennesker til noget hygge, grillet flæskesteg, og røverhistorier om manden-med-de-gode-arme, og jeg går altså snart i banjo over hvor mange fantastiske mennesker der findes derude i verden, som jeg ikke har kendt før end nu.

Hur-fucking-ra. Igen altså !

For nogle uger siden havde andrea fødselsdag, og et af ønskerne var en smølfekage

Og et par dage før end da, havde jeg sendt et stykke stof til en der havde set det på min blog. det var bare en lille stump, og jeg ville ikke have noget for det. Men hende jeg sendte det til, syntes alligevel jeg skulle have noget i retur

Se… Et hæklet smølfebogmærke !
Den er simpelthen så genialt sød – og praktisk ! Jeg læser nemlig MANGE bøger, så den bliver brugt flittigt. TAK  Bjørg – jeg blev meget glad for den🙂

 

Skriv et svar

