Perfekt karma.

Det var småregnende. Mørkt. Myldretid. Og 130 i timen.

 

Og så kom der en røvbanan bag mig og lagde sig så tæt på, at jeg næææsten kunne se hårene i næsen på ham. (selvfølgelig havde han laaange hår i næsen. Jo han havde så!).

 

Eftersom jeg ikke synes Andrea skal vokse op forældreløs lagde jeg mig pænt ind. Hvorefter næsemanden drønede forbi mig, dyttede af mig, og gav mig fingeren.

 

Lidt længere fremme lå han fanget bag en lastvogn i indersporet. Normalt ville jeg give plads til at komme ud. Hvis altså ikke lige vedkommende havde sjoflet mig til.

 

Så jeg morede mig i mit stille sind over, at han lå bag en svinetransport, med påskriften ‘stressfri’, og billedet af en gris på bagenden.

In your face ! Din røv.

2 comments
  1. Mia said:

    He he heeee!!! Så tag da dén, din motherfuckerrøvbanansvinetransportasshoooooole!!!!!!!!!!
    And those who mess with my sister mess with her whole family!!!!!
    Håh!

  2. ha ha ha – elsker når du er grov søs🙂

Skriv et svar

