Godt nytår !

Jeg er stadig ikke helt landet efter at have haft juleferie.

Jeg fik vist aldrig sagt ‘god jul’, og alt det der – så ehh…. glædelig bagjul.

(nej, jeg bor ikke i det hus – gik bare tur og kiggede på det)

Jeg har også haft fødselsdag.

Fyldte 34 år.

 33 var et fabelagtigt år, 34 bliver endnu vildere !

Meget af ferien er blevet brugt på at sidde tæt med ‘manden-med-de-gode-arme’.

(han har også gode lår)

Nytårsaften var festlig – 1 januar var tung.

Ikke så meget mere at sige om det, billedet er fra først på aftenen.

 

Hverdagen er hård at komme igang med igen, men der findes bestemt goder på jobbet også.

Så godt nytår – jeg glæder mig til alt det jeg skal opleve. Jeg glæder mig til så mange ting og oplevelser der ligger derude og venter på jeg skal kaste min klamme hånd på dem.

3 comments
  1. SiriR said:

    Rigtig godt nytår til dig!
    Dejlig at du har det så godt med manden med de gode arme og lår:)

  2. Lisbeth said:

    Godt Nytår Maria! Jeg er glad for at du har det så skønt med manden dig;o) Smiler altid, når jeg besøger din blog!

Skriv et svar

