I øvrigt…

… så er jeg igang med at læse Julia Lahme´s bog ‘Sandheder fra en løgner’, igen. Jeg har læst den før, og allerede dengang fik jeg kløe i fingrene efter at kaste et par sandheder eller 20 ud i luften. Og nu sidder jeg så dér igen, og har lyst til at fortælle om alle hemmelighederne.

 

For hvem kan sige sig fri for, at have hemmeligheder ?

 

Måske skal man i stedet starte med en sandhed.

‘Jeg knuselsker at jeg har fået en hel familie mere, udover mit eget ophav. Og jeg knuskrammeelsker at min datter har fået det samme. Det gør hun heldigvis også’ !

Skriv et svar

