I øvrigt #2

Så får jeg fnidder !

Med FNIDDER på. Når jeg kommer hjem kl hø fra arbejde, hentning, og indkøb. OG det står ned i stænger af regn. OG både barnet og jeg er træt. OG der bare ikke er nogen parkeringspladser i nærheden af min lejlighed. OG jeg er nødt til at sætte barnet af i vejkanten så hun kan stille sig i læ under en vindomsust fortrappe som en anden lille rødhætte under sin røde jakke, MENS jeg finder en parkeringsplads langt længere nede af vejen. FORDI nogen har taget alle de gode pladser, OG i øvrigt har parkeret så latterligt at der snildt kunne have været flere, hvis bare… OG når jeg så får trukket alle tasker, indkøbsposer, og des lige ud af bilen, OG forsøger at komme op til huset, OG en af poserne mister en hank, så ALLE varerne piller ned af fortovet, MENS jeg bare har lyst til at råbe og bande og svovle, fordi jeg bare er TRÆT af at der ikke er plads til den skide bil ikk !

 

Nåmen, det var bare det jeg ville sige. HRØMPFFF!

2 comments
  1. Hulemor said:

    Åh om jeg kender de dage….godt nok har jeg garage, men til gengæld to børn, der kan være trætte og mugne. Som deres mor. Plus en hund, der vil luftes.. i regnvejr. OG to katte, der slæber døde mus uden hoveder og beskidte poter IND. Hrmmpfff.

    • Maria said:

      Nemlig Hulemor ! Man burde få en fnidder-fri medalje, bare nogen gange ikk.
      Og uhhh, jeg som overvejer at få en kat engang. Havde helt glemt det der med døde mus uden hoveder, det er altså ikke sjovt.

Skriv et svar

