Jeg ska´da haaaa !

Det er på tide med en liste. Denne gang en af de krævende !

 

* Jeg vil have et ryatæppe !

* Jeg vil ha mindre grimme fødder, så jeg kan være bekendt at tage sandaler på, på arbejde.

* Jeg vil lakere mine negle neon oftere. De lyser sgu i mørke !! (billedet i forrige indlæg viser slet ikke farven rigtigt).

* Jeg vil have min egen have, så man ikke skal sidde dér, i den fælles delehave. Med det pæne ansigt på. Når man bare gerne vi grine og snakke privat med manden-med-de-gode-arme.

* Jeg vil være bedre til at stå op når vækkeuret ringer om morgenen.

* Jeg vil lære at moderere mit sprog, så jeg ikke gentager eftermiddagsens upser med at råbe ‘ jeg sluger ikke’, udover hele kontoret… (hey jeg talte råbte om vandmelonkerner. Ærligt!)

* Jeg vil være bedre til at gå i seng i ordentlig tid om aftenen.

* Jeg vil holde op med at ryge.

* Jeg vil have en globus jeg kan gøre krea med.

image

(jeg kan ikke finde på noget at brokke mig over, så jeg kræver bare lidt i stedet for. Og pynter med en dusk påskeliljer).

2 comments
  1. En globus du kan gøre krea med???

    Hvad er vi helt præcis ude i hér? Jeg forlanger både billeddokumentation og vejledende beskrivelser. For det skal vi da haaaa?!

    • Jaa vi ska !
      Prøv at kigge på min DIY mappe på Pinterest. Jeg vil have en (to) globuslamper.
      Genialt – Jaaa !?!

Skriv et svar

