Mænd. Mændmændmændmænd. MÆND.

Nåmen så var der det hersens cykelløb i Horsens i går.
I første omgang syntes jeg jo egentlig bare det var en fed undskyldning for at tage en feriedag, for byen var lukket for trafik indtil kl 17 – dvs umuligt at hente barn i den anden ende af byen.

Hvad jeg ikke havde forudset var, at jeg var vild med det. Fuldstændig vild med det ! Cykelrytterne, følgebilerne, motorcyklerne, farten… Og hvad med ham hér over, som kom på sin Italienske Vespa og belæsset med kameraer.

Eller hvad med hende hér over, som man ikke kan sige andet om uden at fornærme nogen, end at hun var helt royal i sin fremstilling.

Men det var jo hele byen ikk. Det var pyntet der var overalt, det var stemningen som på trods af en tragisk hændelse søndag, bare VAR der.

Jamen seeeee


Telefonboksen har du sikkert set før ved strikkegudinden Trine


Og næsten det bedste af det hele… duften af mand. Mænd. 198 styk af dem. På cykel.

Ved nærmere eftertanke… syntes jeg bare cykelhalløjet var fedt fordi jeg kunne dufte mændene ?? Har jeg ægløsning ? Er det så primitivt ? Og hvorfor har min datter bundet mig og manden-med-de-gode-arme sammen ?

Skriv et svar

