Hårpynt.

image

Andrea er til fødselsdag ved tre piger fra klassen der har slået sig sammen. Vi har en aftale i forældregruppen om at give for 25 kr. Jeg plejer at hjælpe Andrea med at lave et kort, og så har vi altid bare puttet mønter i.

Kan godt se at mange bække små og alt det der, men jeg synes faktisk det er lidt kedeligt.
Så i aftes sad vi og lavede hårelastikker til fødselarerne.

Meget enkelt, og så synes jeg faktisk de er meget søde. (og velkendte, husker jeg lavede samme for flere år siden, men hårelastikker med roset på går vist aldrig helt ud af mode for 8 årige). Elastikkerne er en form for gummibånd, der IKKE sætter sig fast i håret.

Easy peanut !

2 comments
  1. Mumsi said:

    Hei!

    Så søte de var!😉 Nå ble jeg nyskjerrig på hvordan de lages.
    Tusen takk for så hyggelig hilsen hos meg, nå ble jeg kjempe glad. Bloggen din ser også spennende ut, nå må jeg ta meg en god titt her hos deg.

    Fin ny uke til deg,
    med vennlig hilsen Mumsi

    • Hej Mumsi🙂

      Tak🙂
      De er super enkle at lave. Man kan bruge en ‘yo-yo maker’, prøv at google den, så finder du billeder🙂 Men man kan også sagtens lave dem uden ‘makeren’, ved at sy med løse sting ½ cm fra kanten rundt i en cirkel, derefter trække tråden sammen og slå knude. Nærmest så stoffet danner en lille pose. Uha, det er vanskeligt at forklare på skrift.

Skriv et svar

