At ride samme dag som man sadler.

Det er jeg ikke længere så super god til.

Husker i fx dette her indlæg ? Nåmen i hvert fald er hér hvad det blev til


Og hér er så hvad det blev til


En doodlespude. Maksimal tankeafkobling at lave den. Først sidde og tegne på stoffet, og så brodere det. Jeg elsker når det man nørkler med kan bruges til noget. Ellers gider jeg ikke nørkle.
Og da jeg så var i gang, var der også der hersens kopistof som altså er ualmindelig fint. Det er købt til et helt andet formål, men i så rigelige mængder at jeg også kunne sy endnu en pude.
Hvilken overraskelse – mig og så puder.

Skriv et svar

