App til en and(roid)

image

image

image

image

image

Jey ! Endelig har jeg fundet en App til Android som er supersjov at lege med !

Den hedder Supersampler Camera, og der findes 6 forskellige camera´s i den som man kan lege med – hér er bare billeder fra et par stykker af dem. Og jep – jeg er ser sgu lidt smårund ud på billederne, det må være cameraeffekten – eller også bare det faktum at jeg udover at være blevet kærestekedelig, også er blevet småtyk.

Men jey ! For Appén altså. For jeg synes ALTID det er app´s til Iphone/Ipad/I-dont-have-it, der reklameres for, og selvom man vælger android vil man jo stadig gerne lege ing.

Og apropo det der med at være kærestekedelig – jeg har hele 2 kladder liggende på netop dét emne, men ikke udgivet dem, for de er simpelthen for kedelige. Men måske man alligevel skulle ?

Skriv et svar

