Sommertanker.

image

Utålmodighed din gamle lurendrejer, du har sneget dig tættere og tættere på det sidste stykke tid.

Det er ligesom når man snart skal have ferie, og man slæber sig afsted den sidste uges tid fordi man pludselig ikke orker bare en eneste time på kontoret mere.
Sådan er det at stå lige hér, hvor vi ikke ved hvornår vi kan slå med terningen og flytte den imaginære ludobrik videre til næste stop.
Nu vil jeg faktisk bare gerne snart have min egen have, med mit eget hus i. Det er umuligt at vide om at det tager et par måneder, eller (ohh gru) et helt år…

Men manner ! Jeg glæder mig til at kunne gå ud i min egen have.

I stedet tog jeg barnet under armen og væk fra matriklen i aften. Der der delehavekoncept er jeg bare ikke skidegod til vel. Gider ikke sidde der sammen med overboerne. De er vildt søde, men så meget har vi heller ikke at snakke om. Og jeg havde egentlig bare behov for noget luft. Så efter aftensmaden kørte vi til stranden, og lige dér mødte vi tilfældigt en af Andrea´s gamle børnehaveveninder, og hendes mor. Tophyggeligt.

Pudsigt som man ikke gider dele have med folk man jo faktisk kender ret godt, men godt gider tage på en strand med masser af folk man ikke kender, og så finde glæden i at møde en veninde og få en sludder om stort og småt.

Skal helt klart også huske stranden på en hverdagsaften, når jeg engang får den der have der er min egen.

Skriv et svar

