Store tanker.

image

image

Og store snakke.

Der er mange forskellige måder at være forælder på, og der er lige så mange måder at mene der er det rigtige. Min måde at være forælder på, er at involvere min datter. Forstå mig ret, for selvfølgelig deler jeg ikke ‘voksenting’ med hende, men jeg taler så ligeværdigt med hende som det er muligt, hendes alder taget i betragtning. Jeg har ikke noget at sammenligne med, men jeg mener det er den måde der fugerer bedst for os.

image

Og sådan kan man sidde på det mindst vindomsuste sted i delehaven, og sammen drømme om fremtiden, og om når vi får vore egen have.

Er du FÆRDIG det bliver dejligt – og det sker før end vi aner det.

3 comments
  1. AB said:

    Jeg tror også på, at det er en rigtig god måde at møde sine børn på. Og se lige det smil. Hun virker meget tilfreds med din strategi🙂

Skriv et svar

