Pip.

Inde i et snørklet støvet hjørne af min hjerne ligger min blog. Der ligger den og venter på jeg får ork til at skrive på den igen, og på at komme med opdateringer i læssevis.

Fx det der skilt ikk, som blev sat foran manden-med-de-gode-arme´s hus, jamen det stod der i 9 dage, og så blev huset solgt.

Så kære bloglæsere – de af jer der stadig trofast kigger herind og må konstatere at der stadig ikke sker en disse hér – tusind tak fordi i gider ! Jeg bliver SÅ glad for at i stadig hænger på. Jeg KOMMER tilbage med opdateringer og hurraråb, Og alt det der. Jeg har bare stadig ikke fået armene ned over det der føles som finanskrisens hurtigste hussalg, og det ér immervæk svært at skrive blogindlæg med armene deroppe. Så dét, og en pæn trillebørfuld andre opdateringer kommer, lige så snart jeg har ork, og ord, igen.

 

(I morgen fx, der kommer der et pip om nogle af mine ynglingsmenneskers første udgivelse. Det er ret stort ! )

3 comments
  1. Lotte said:

    Vi venter med tilbageholdt åndedrag og HELT VILDT TILLYKKE med det hurtige hussalg!!

  2. Frøken Nobel said:

    Stort tillykke!!!! Hvor fantastisk!

Skriv et svar

