Èt år !

image

image

image

image

image

image

image

Noget fra de sidste 3 dage i instagram.

#1 – en af mine bedste kammerater havde sat denne rulle foran min dør til jeg kom fra arbejde. Hvis du kender mig på facebook så du måske mit lykkesudbrud. #2 – Salt. I fint-fint saltdådyr på spisebordet. #3 – Lørdags formiddags tradition. Det SKAL der være tid til. #4 – Manden-med-de-gode-arme´s hyggelæsning. #5 – Snack. #6 – Bellevue. #7 – Èt hus skal snart være tømt, håber-håber-håber et andet er fundet klart inden alt for lang tid. 

Og i dag – lige i dag skal der bare nusses nakker. Der skal ikke pakkes kasser, snakkes tal, skrives lister, eller stresses. Nej, der skal sgu nusses nakker, for det er nemlig lige præcis i dag ét år siden vi havde vores første date. Èt år manner ! Hold fast der er sket meget på det år.

1 comment
  1. Super spændede blog med masser af dejlige billeder og liv. Cool pause billede pude! Er også vil med den mumi kande. Glæder mig til at se mere! Tal for kigget.

Skriv et svar

