Rødt køkken.

Jeg kender en fantastisk dame, som kan seriøst meget i et køkken. Hun er ualmindelig sej på så mange måder OG hun har et RØDT skinnende hyperlækkert køkken. Jeg har ingen idé om hun nogensinde viser de finde røde skabe frem på bloggen, men det hun kreerer på bordpladerne – det viser hun fra tid til anden.

Mit køkken er ikke rødt. Det er mit kommende køkken heller ikke. Men jeg har dælme mange røde detaljer.

Fra øverste venstre hjørne.
1# Box købt kun pga etiketten ved min Tyrker minibutik. Bruges altid til sugerør. 2# Gamle plasticbokse med opskriftskort. Svigermors først. Så Manden-med-de-gode-arme´s, og nu bruger jeg dem til inspiration. 3# Gammel blikbox købt på loppemarked i Oslo for mange år siden. Bruges nu til diverse the. 4# Andrea´s forklæde. Syet af Rakel for flere år siden. 5# Morgenmadshylde. I kaffeboxen er der havregryn. 6# Nybagte boller og muffins. 7# Min højtelskede kitchen aid. Kan seriøst ikke undvære den. Bruges OFTE ! 8# Kjole købt i London for et år siden. Jeg havde glemt den, og fandt den bagerst i klædeskabet. Jey. 9# Æbler. Kan bedst lide de røde til at bide af, men de grønne smagerr bedst i tern ovenpå havregrøden om morgenen.

2 comments
  1. 1. Fed etiket, den ville jeg også har købt! 2. Virkelig smarte. 3. Ej den er fin! 4. Er det et forklæde? Sødt. 5. Hmm er ikke rosin fan 6. Dem har jeg også, lysår formene. 7. Min er sort. 8. Åh den er smuk, dejligt med genfunden kærlighed. 9. Hmm heller ikke æble fan😉 dejlige billeder, ha en skøn aften.

    • Tak for din søde kommentar🙂 Og rigtig god aften til dig.

Skriv et svar

