Støj.

Babyer der skriger. Børn der skændes. Folk der tramper. Dem der slår græs med motherfuckinstore motorplæneklippere, hér, hvor haverne er ca på størrelse med frimærker. Bilen parkeret inde mellem to andre på vejen, så man ikke kan komme ud uden brækjern, og dét vil nok ikke være populært. Vasketøj der hober sig op, fordi man skal dele. Brok brok brok, jeg ved det godt.

Jeg trænger til at pakke mine pakkenelliker, og flytte.

 

Det spøjse er at mange af ovennævnte issues sikkert også er der på ‘drømmevej’, der gør det bare ikke noget – for der gider jeg godt være. Tsk tsk.

2 comments
  1. Mette Nobel said:

    Og hvornår er det lige det er??? = drømmevej??

    • Vejen hedder ikke ‘drømmevej’, det er bare det jeg kalder den, fordi der ligger HUSET, og det er drømmehuset, ergo må det være på drømmevej🙂 1. september overtager vi det, så tæt på, og alligevel såååå lang tid til.

Skriv et svar

