MERAKI.

For nogle måneder siden blev jeg spurgt af min ynglings Trine hvad kreativitet er for mig, og det kom der rigtig mange tanker ud af. Jeg blev rigtig glad for at få vendt mine begreber lidt på hovedet, for sådan havde jeg ikke tænkt dem før.

Du kan læse de tanker lige HER !

***

Lige nu, er her lidt stille på bloggen. Hvor der ikke er stille er lige hér, hvor jeg sidder. I min stue, omgivet af kasser. Det ligner et kæmpemæssigt papmonster har kastet op, lige midt i stuen. Og når jeg har fundet ud af, hvilken vej jeg skal krybe for at komme ud af stuen igen, så tror jeg nok lige der er et par blogindlæg der ligger på lur. Men indtil da, så prøv at kigge ind til Meraki – der er læssesvis med inspiration.

Skriv et svar

