Hverdagsliv.

image

Og så gik tiden, mens jeg lagde mig på sofaen et kort øjeblik.

Bare lige for at samle ork, til at pakke endnu en kasse ud, vaske et af de køkkenskabe min mor og min svigermor ikke nåede, eller bare for at finde kassen med underhylere.

image

Her ligner stadig crap. Huset var ikke så indflytningsklart som vi troede / havde husket det, dengang i sommers hvor vi skrev under på papirerne. Den dag, hvor vi først sad på sandwichbar og ventede, og hvor vi bagefter tog selvportræt i sommerregnen. Glade og en kende dirrende efter nu at have sat autograferne på fælles adresse og drøm.

Det var en fed dag, i en fed sommerferie. Er du vimmer der skete meget de uger !!!

image

Nu higer jeg lidt efter en mere ‘færdig’ hverdag. Higer efter at komme hjem om eftermiddagen, kunne sætte mig med en kop the, smække benene op og nyde.

For at sige det mildt, er vi ikke akkurat der endnu. Men vi manden-med-de-gode-arme har fået malet stuen, og vi er nu i gang med at pakke nogle af de mange mange kasser ud.

image

Indtil vi kommer i mål, så kører hverdagslivet som det er lige nu videre, med lektielæsning aftensmad, madpakker og hygge. I et lavt gear, fordi det er sådan det er lige nu.
Det er uanset umuligt at navigere hurtigt rundt blandt alle de kasser !

image

Skriv et svar

