Hvaaaad ???

Og så stod jeg dér. Ude på unisextoilettet på arbejdet og vaskede hænder. Rettede lidt på håret, og fik øje på noget i spejlet.

 

Det var torsdag d. 20 sep, og jeg opdagede mit første grå hår.

Bum.

 

Så nu er man sådan én. Der er begyndt at få grå hår. I en alder af 34. Jeg overvejer at holde en fest. Med læssevis af kage. Flag på bordet. Og hyldest. Sgu.

 

Det er vel bedre, end jeg lægger mig hen i hjørnet og krampehulker i fosterstilling over min nu tabte tid som ægte brunette. Ikk !!?

4 comments
  1. Mia said:

    Sådan søs, så har du fået endnu mere karakter😉 Men frygt ej, det går ikke så hurtigt. Jeg opdagede mit det første grå hår for tre-fire år siden, og der er stadig laaaaaangt i mellem – syn’s du måske jeg ser gråhåret ud? Men jeg glæder mig til at få kridhvidt hår som vor daddy😉

  2. missfryd said:

    Nårh ja, sådan kan man også se på det🙂 Og du ser jo ikke det mindste gråhåret ud, så jeg aner håb for min hårpragt forude. Hmm, er du klar over at daddy blev hvidhåret da de fik mig ? Jeg siger det bare – det er alligevel skræmmende hårhistorier vi har i familien😉

  3. Synne said:

    Er det nu man bare skal kramme og trøste eller overgå med sine egne grå-hår historier der startede for et par år siden ( og jeg er født i 79), såeee …. fis lige hjem med dit éne grå hår ik. Vi andre er for længst begyndt at lede efter de hårfarver der “dækker grå hår ekstra godt”!
    (det er også alle de børn)…

    P.s. Nårrhhh…. *kramme*

    • Det er ok Synne, du behøver ikke at trøste😉
      Til gengæld har en kollega nu givet mig en lille artikkel om at gråhårede kvinder er yderst trendty… Slambert !

      Så ehh, jeg synes sgu hellere vi skal fejre de der grå hår – og indtil da, fiser jeg lige hjem med mit ene grå hår, og fniser lidt.

      KRAMMER🙂

Skriv et svar

