Ting tager tid.

image

Vi bor os lige så stille ind her i huset. Naivt havde jeg forestillet mig at det ville tage et par uger, og så var den ged barberet.

Nope. Nada. Vi er stadig langt fra målet. Men som jeg selv har udtalt til en journalist der spurgte mig engang, så tager det tid at bygge et hjem.

image

Andrea’s værelse var det første vi ordnede og indrettede. Det var, og er, det vigtigste. Det er kæmpe stort, med to vinduer og to skrå vægge. Der er simpelthen så meget sjæl inde på det værelse, og der er helt fabelagtige detaljer. Hendes værelse var et af de rum der gjorde jeg forelskede mig hovedkulds i huset dengang vi var ude at se det første gang.

Se bare detaljerne i hendes tag !

Samlingen af pez-figurer er desværre krympet lidt. Det har ellers været et yndet samleobjekt for hende (og mig). Tror vi skal tage den op igen når vi falder over nogle gode figurer. Flagranken har jeg engang købt af Ulla med bloggen Lullaby. Det var faktisk dengang jeg selv syede diverse i retrostoffer, men derfor kan man jo heldigvis godt få lyst til at købe andres kreationer også.

Nu har vi boet her 5 uger. Det føles helt klart som hjem når vi træder ind af døren, og lige så stille ligner det det også.

Skriv et svar

