Jeg skal i hvert fald ikke…!!

…hoppe i elastik, for jeg er højdeskræk – og jeg er sikker på jeg ville få mindst tyve angstanfald på vejen ned. Og op.

 

 

Jeg har også i rigtig mange år sagt, at jeg helt sikkert ikke skulle have flere børn. Men man har bekendt en holdning til man får en ny.

 

Og så gik det ellers hurtigt.

 

Må jeg præsentere alle der kigger med for ‘sprællebassen’. En yderst aktiv lille ‘Lillen’ der gror og vokser om den skal, har fine mål og tal. Og som lige præcis i dag, vinkede til os dér fra scanningsskærmen i Skejby.

Det er præcis lige så stort og skræmmende som jeg husker det, og samtidig er det på en anden måde meget mere roligt. Mest af alt, er det nyt. Det er så mange år siden første gang, at jeg føler mig som en førstegangs på mange måder. Samtidig som jeg er en gammel krage, der desværre udmærket ved hvad det betyder at mit bækken knager og låser sig, ligesom sidste gang.

Nu er jeg over de første kritiske måneder, og tør endelig efterhånden sige det højt.

 

JEG ER GRAVID.

 

Jeg kan uanset ikke skjule det længere. Der sker godtnok noget med kroppen her 2. gang. Tak for lån af ventetøj bedsteveninde – det ér allerede i brug !

14 comments
  1. Julie said:

    Kæmpe tillykke!! Det bliver stort:-)

  2. ulla said:

    Stort tillykke med “Lillen”. Hvor skønt:-)

  3. Hulemor said:

    ÅÅÅrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhh JA! Jeg havde sådan håbet på lige netop dét indlæg. Hvor er det stort. Tillykke for hulen (ha ha) fra Hulen🙂 Kram

  4. maria said:

    Tillykke, hvor er det dejligt for jer

  5. Mette Nobel said:

    Fantastisk – Stort kæmpe tillykke:-)

  6. Holder det/virker det troværdigt, hvis jeg nu siger, at det havde jeg gættet for et stykke tid siden. Der var pludselig en undertone af noget prægravid i din skrift. Hmmm lyder gakket, men jeg tænkte det altså. TILLYKKE til jer alle tre. Skønt med efternølere, det kan jeg love dig. Nyd det hele også den søde ventetid med alt hvad der kommer.

  7. Hadla said:

    Hvor fedt! Stort tillykke!

  8. Og her sidder jeg så for anden gang i løbet af kort tid med tårer i øjnene over et af dine indlæg, Maria. Denne gang er det dog af den gode slags tårer!

    Tillykke! Til jer alle sammen. Sikke en dejlig familie at blive født ind i lige om lidt.

    KH Karina

  9. Krammer til jer alle ! TUSIND tak for jeres lykønskninger. Jeg er hormonel udover det hele, så jeg nøjes med at bukke og takke. MØS.

  10. Synne said:

    Yeah!!! Sådan for helvede da😀.
    Til lykke altså.

  11. mette said:

    Eiiii hvor dejligt! Fantastisk nyhed. Tillykke med lillen🙂

  12. Rikke said:

    Hæ hæ jeg gik herind og fandt, det jeg kom for. En baby på vej. Tillykke altså. Sikke en dejlig nyhed!

    kh Rikke

  13. Orrr altså🙂 Tak endnu en gang for jeres lykønskninger❤

Skriv et svar

