Ændret perspektiv.

Billedet nedenfor er taget for lidt over 2 uger siden.

Frakken kan ikke længere lukkes sammen. Den har kun én knap, og når jeg skubber op i brystet og virkelig holder vejret, kan knappen liiiige akkurat knappes. Frakkens bindebånd holder en smule sammen på det hele.

Det er som sagt lidt over to uger siden.

Nu kan frakken ikke længere knappes.

Jeg HAR droppet af se casual lækker ud, på den løse og afslappede måde, som jeg ellers (har bildt mig ind) har praktiseret de sidste måneder. Og har i dag for første gang haft en mama-skjorte på, på kontoret. Sådan én, der er lavet til maven. Med indsnit. Og som fremhæver på den pæne måde.

Og jeg må indse det er LANG tid siden jeg sidst har haft svært ved at få øjenkontakt med mine mandlige kolleger. Men sådan var det i dag. Deres ord var rettet til mit ansigt, men deres øjne var langt længere sydpå….

Helt ny oplevelse !

Skriv et svar

