Har du hørt det ????

Det der sker på tirsdag altså ?

Der har været hints om det flere steder. Ved AB, ved Julie, ved Lis, ved Trine, og ved Sidsel. Og jeg tror også der kommer flere hints og såen.

Vi er tre-og-en-halv håndfulde kvinder. Vi kender hinanden via vores blogs. I udgangspunktet var det netop vores blogs vi havde tilfælles, efterhånden er blogsne måske gledet lidt i baggrunden for nogle af os (host-host). Men fællesskabet og venskabet er unikt, og det kommer aldrig til at glide i baggrunden. Vi er spredt over hele landet, og ses når vi kan. Så spiser vi en masse god mad, ondulerer seriøse mængder kage, og bæller litervis af Asti og Faxe Kondi. Når ikke vi ses fysisk, så har vi et eget hjørne af internettet hvorpå vi skravler.

Disse kvinder, de er mine ‘girls’, sagt med drevet accent, sådan SATC-agtigt ikk. Og vi snakker. Er du gal vi snakker ! Om stort set alt, og om at det kunne være sjovt at lave et eksperiment. Dem af os der har haft muligheden og tiden til det, har deltaget og bidraget til VORES projekt, som skal deles med JER.

Vi har lavet et E-Magasin. Med vores forskellige bidrag, samlet smukt sammen af vores redaktion bestående af to fantastiske kvinder. Og det er gratis, og så er jeg sikker på det bliver intet mindre end fantastisk. (jeg har ikke selv set det endnu).

Mit bidrag…. Det afspejler min blog – ordfattigt, men fuld af drømme.

Fik jeg sagt jeg glæder mig til at se det, og til at dele ?? Uhh det gør jeg !

2 comments
  1. Gitte K said:

    Spændende! Jeg glæder mig!

Skriv en kommentar