Pssssssst…

…og så sagde vi at vi havde snakket om noget i rigtig riiigtig lang tid. Og jeg havde endda tudet lidt over det også, sådan i glæde forståes (og en lille smule panik på den virkelig gode måde). Og så var det at ting tager tid, og at jeg efterhånden har lært at med en analyserende faktaelskende mand, så tager ting den tid, de skal. Og det er også godt, at der er en modvægt til en blanding af flagrende og opfarende personlighed (undertegnede).

Det er pissegodt ! Halle-fucking-lu-jaaaa.

Og nu er det der. Nu står skiltet foran hans hus. Og når det er væk igen, så køber vi sgu ét sammen.

 

(altså vi køber ikke et skilt vel)

4 comments
  1. Mette Nobel said:

    Fedt fedt fedt, med hurra på😊
    Jeg glæder mig over at det ER meningen at vi skal have nogle at dele hverdag og dyne med!!! Det her alenemor-show er sgu ikke noget for mig!!!
    God dag og hurra!

  2. Synne said:

    Yayyyyy :-). Dét glæder jeg mig til at følge med i.

  3. Mette – ja gu er det meningen, når det er det man gerne vil, hvilket jeg kan forstå det også er for dig 🙂
    Synne – Dét gør jeg også, er jo sindssygt spændende.
    thunbo65 – tak !

Skriv en kommentar