Arkiv

Daily Archives: november 11, 2011

Jeg kiggede min google-søgeords-mekanik-dims ude i bagrummet på bloggen her til aften, og så at en havde søgt på ‘hvor møder jeg min drømmemand?’. Skrevet på flere forskellige måder og i diverse varianter. Hvorfor vedkommende er havnet ved mig (13 gange), ved jeg ikke. Og historien om ‘hvordan jeg mødte manden-med-de-gode-arme’, er lige netop min historie.

 

MEN – jeg er da ikke fedtet af mig, og selvom jeg ikke har praktiseret de tips jeg hermed lister op (ikke dem alle i hert fald), vil jeg nu gerne kvit og frit give et par staldtips til hvor du som kvinde kan møde mænd i hopetal !

 

1: Genbrugspladsen, i daglig tale lossepladsen. Bare tag derud med din bil godt stoppet med diverse skrammel der skal skrottes. Gerne tunge uhåndterbare genstande. Hiv og slid en smule i et særlig tungt stykke skrammel du skal have slæbt ud af din bil, og så skal du se løjer. Mændene kommer straks for at hjælpe dig – dit lille pus – og du har fået dagens selvtillidsboost iform af smil og blink.

(bonusinformation: hvis du har trailer bagpå bilen og kan bakke med den, kan du være heldig også at få en anerkendende ‘tumbs-up’)

 

2: Byggemarkeder. Nogle af de større kæder holder selvbygs-arrangementer. Der kan du udover at få gode håndværker-tips, OGSÅ få et gratis glas vin eller to, og dermed har du allerede slået to fluer med et smæk. Du kan nu tage videre i byen med insiderviden fra håndværkerverdenen (mange mænd bliver duperede over din viden om stjerneskruer og vindueskonstruktion).

 

3: Legepladser, parker, og lign. aktivitetssteder på søndage. Note – vær opmærksom på at det skal være om søndagen. Der er der nemlig masser af enlige forældre der skal lufte ungerne,og du har derfor rig mulighed for at få en snak eller blot et uforstyrret kig på mænd der leger. (her kunne også nævnes diverse motionsklubber, men det er bare så uhandy at frekventere dem iført lækker hæl og kaffe i hånden).

 

OM du møder drømmemanden, kære googlesøger, kan jeg ikke garantere, men du får det i hvert fald sjovt mens du kigger efter ham.